odkaz na úvodní stranu - logo SONS

Sjednocená organizace nevidomých a slabozrakých ČR
Czech Blind United English flag

Informační systém BraillNet
Toto je archivní verze těchto webových stránek, jejíž poslední aktualizace proběhla v červnu 2015. Nové stránky naleznete na adrese www.sons.cz
SONS -> Odborná střediska a oddělení SONS - > Tyflopomůcky - prodejny - > Jak můžete pomůcky získat?
Jak můžete pomůcky získat?

Pomůcky je možné zakoupit či vyzvednout na lékařský předpis v našich prodejnách nebo objednat následovně:

Jak si můžete pomůcky objednat:
Stačí nám zavolat na telefonní číslo 585 415 130, na stejném čísle můžete zanechat i faxovou objednávku. Pomůcky si můžete objednat i elektronickou poštou na naší adrese pomucky-ol@sons.cz, nebo pomucky-ol@volny.cz Písemná objednávka není nutná. Pro Vaši spokojenost potřebujeme znát Vaši plnou adresu včetně PSČ a přesný název pomůcky. Pokud máte telefon, zanechejte nám i jeho číslo. Pokud jste již našimi zákazníky, stačí, když nám sdělíte Vaše zákaznické číslo, které máte uvedeno na námi zaslaném balíku na štítku s adresou .
Pomůcky Vám rádi zašleme na dobírku, balné neúčtujeme, zaplatíte však 100 Kč poštovného.
Některé křehké zboží jako např. kuchyňské váhy nebo Pichtovy psací stroje zasíláme zásilkovou službou, která Vám zboží přiveze až do domu a účtuje si asi 150 Kč za dopravu, kterou si hradíte sami.

Pomůcky na lékařský předpis:
Provádíme distribuci pouze pomůcek, které jsou uvedeny v našem seznamu pod příslušným kódem zdravotní pojišťovny (ZP).
Předepsat je může praktický nebo oční lékař na Poukaz na léčebnou a ortopedickou pomůcku - NE na Poukaz na brýle. Řádně vyplněna musí být i zadní strana poukazu s uvedením, kdy jste pomůcku stejného typu obdrželi naposled a dvěma Vašimi podpisy.
Datum vystavení poukazu nesmí být starší než 1 měsíc. I zde musí být adresa úplná a čitelná!
Pokud si objednáváte slepeckou hůl, uveďte, prosím, její délku, abychom mohli Vaši objednávku řádně odbavit.

Jak uplatňovat reklamaci zboží:
Pokud není u zboží přiložen záruční list, kde je stanovena záruční doba výrobcem, poskytujeme na toto zboží záruku, která vyplývá ze zákona.
Ta se však nevztahuje na mechanické poškození vzniklé neopatrným zacházením.
Reklamaci nemůžeme uznat ani v případě, pokud do výrobku někdo zasahoval a dále, pokud nepředložíte daňový doklad o zaplacení a záruční list. U výrobků, kde je uveden záruční a pozáruční servis, uplatňujte reklamaci přímo na adrese uvedené v záručním listu.
Pokud objednané zboží neobdržíte do 3 týdnů znamená to, že Vámi požadované zboží nemáme na skladě. Doporučujeme Vám objednávku po určité době opakovat.

Další naše služby:
Rádi Vám uspořádáme seminář k uplatnění a využití pomůcek, proškolíme i Vaše instruktory jak v našich prostorách, tak i u Vás, samozřejmě po včasné osobní domluvě podmínek, termínu a místa.
Každý čtvrtek od 7.00 - 17.00 hodin Vás zveme do našich prostor. Pomůcky si zde můžete prohlédnout a vyzkoušet si jejich vhodnost. Můžete si tu vybrat i řadu výrobků z keramiky.
V průběhu platnosti ceníku si vyhrazujeme změnu cen.

Těšíme se na Vaši návštěvu.

Pracovnice Tyflopomůcek

K jakémukoliv užití textů a obrázků, uvedených na tomto serveru, je třeba souhlas provozovatele.
Copyright © 2002 - 2015 SONS ČR
Tyto stránky splňují podmínky přístupnosti pro zrakově postižené a respektují standardy konsorcia W3C, což lze ověřit kliknutím na níže uvedené ikony.
logo projektu Blind Friendly Web Valid CSS! Valid HTML 4.01!
V naší organizaci přijímáme dobrovolníky pro osobní asistenci nevidomým lidem.